Vai al contenuto

Il Megamini in pista


Il Generale

Messaggi raccomandati

Ospite cooperSml

nice.. In the past I bought some parts form George..if you live in florida give a call to Jan (rmw)...buy a head..cam..injector and the shorty header...and you will fly ;) :post-8-1120393919:

I can suggest you to try the carbotech pads at the front ..mm..the xp10 are fine and not too much noising

:new_03:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 337
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Ospite cooperSml

I did meet him in Orlando last year, but as far as I know RMW is in California. I didn't have a chance to meet him on the track yet, he give drive lessons for race clubs. But he gave me a lots of tips about SCCA and NASA categories. I saw his Mini in Orlando at that time.

But I still like mini madness and I maybe go for Stage 3, header, injectors, remap ECU with George.

Where is that track you have made that cool video? What are the rules there?

ML

Link al commento
Condividi su altri siti

I did meet him in Orlando last year, but as far as I know RMW is in California. I didn't have a chance to meet him on the track yet, he give drive lessons for race clubs. But he gave me a lots of tips about SCCA and NASA categories. I saw his Mini in Orlando at that time.

But I still like mini madness and I maybe go for Stage 3, header, injectors, remap ECU with George.

Where is that track you have made that cool video? What are the rules there?

ML

Link al commento
Condividi su altri siti

quando andate la prossima volta?

purtropo ghigo decidere a misano non e' semplice, perche' ad esempio questo week end cerano le libere e le hanno sospese...in caso di pioggia le annullano ecc...si decide al momento di solito oppure bisogna essere fortunati a trovare il bel tempo e sopratutto che non decidano di annullarle!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite fede2010

Grande fede!! e' stato un piacere anche per me! e' stata davvero una bellissima giornata!! ma la prossima volta almeno aspettate un giro prima di partire subito a fuoco ahahahah

Link al commento
Condividi su altri siti

post-8-1120395070.gifpost-8-1120395070.gifpost-8-1120395070.gif

vero...post-8-1120395070.gifpost-8-1120395070.gif

prima di entrare...ci siamo detti con il mio amico con l'altro 135i di andare tranquilli...almeno il primo giro.

però poi appena entrato...non ci ho visto più niente...post-8-1120395070.gif

ho visto che l'auto era a temperatura...e ho buttato giù.:D

io mi sono detto, dai un giro prendo confidenza lo faccio piano, finisco di dirlo wrooom wrommmmmmmm 2 135 ahahahhaa a canna!! ahahahaha grandi!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite fede2010

io mi sono detto, dai un giro prendo confidenza lo faccio piano, finisco di dirlo wrooom wrommmmmmmm 2 135 ahahahhaa a canna!! ahahahaha grandi!!

Link al commento
Condividi su altri siti




×
×
  • Crea Nuovo...